WinTRADE

Повний комплекс аутсорсингових послуг для різних сфер бізнесу. Організація бізнес-процесів і підвищення їх продуктивності. Допомога в розвитку бізнесу і оптимізації витрат.

WinCALL

Всі послуги дзвінкового центру. Аутсорсинг телефонних продажів і обслуговування клієнтських дзвінків для різних сфер бізнесу в будь-якій географічній точці

WinSTALL

Якісне та своєчасне виконання сервісних та інсталяційних робіт будь-якої складності і терміновості.

WinRENT

Повний цикл обслуговування і забезпечення офісних та виробничих приміщень, оптимізація витрат на адміністративно-господарську діяльність.

WinIT

Високоякісні та економічно обгрунтовані послуги IТ аутсорсингу, підвищення продуктивності IT процесів та оптимізація витрат на них.

передзвоніть мені

Введіть в поле "Номер телефону" свій контактний номер і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

×

Задати питання он-лайн

×

Надіслати повідомлення

×

WinRENT

WinRENT - напрям WinTRADE BPO, що надає широкий спектр послуг з управління нерухомістю та проведення адміністративно-господарських робіт: від брокериджу, ремонтно-будівельних робіт до адміністрування об'єктів, фасіліті-менеджменту, клінінгу, транспортних послуг, дрібного ремонту офісних меблів та обладнання.

WinRENT - це команда професіоналів з більш ніж 15-річним досвідом ведення адміністративно-господарської діяльності в найбільших компаніях України, яка допомагає партнерам ефективно вирішувати завдання з управління комерційною нерухомістю.

WinRENT - ваш легко контрольований, максимально зручний в управлінні (один контакт = один платіж = один акт) зовнішній адміністративно-господарський відділ (АГВ). Ми допоможемо скоротити витрати на вибір, управління та утримання об'єктів комерційного призначення, підвищити якість сервісів і рівень задоволеності клієнтів і співробітників.

WinRENT - ефективне рішення з управління комерційними об'єктами, що дозволяє оптимізувати витрати, покращити показники EBITDA, капіталізувати операційні витрати і вивільнити додаткові ресурси для вирішення профільних завдань бізнесу.

    Послуги та сервіси WinRENT

    Брокеридж
    Фахівці WinRENT допоможуть партнерам вигідно інвестувати кошти в комерційну нерухомість, дадуть професійні консультації на тему підбору та експлуатації об'єктів. Ми запропонуємо під завдання клієнтів оптимальні варіанти торгових, офісних і виробничих приміщень та складів. Наш юридичний супровід оформлення угод допоможе партнерам заощадити кошти і час.

    Введення об'єктів в експлуатацію
    Фахівці WinRENT замовлять проект ремонтно-будівельних робіт і проведуть тендери з вибору підрядників, отримають всі необхідні дозволи, а також спроектують та побудують ІТ-інфраструктуру об'єкта нерухомості. Ми підберемо для вас оптимальне рішення, яке буде найкращим чином відповідати розумному співвідношенню параметрів «ціна / якість».
    WinRENT заощадить ресурси партнерів, повністю взявши на себе контроль субпідрядників, управління та нагляд за виконанням будівельних робіт.
    WinRENT укладе від імені замовника договори на постачання всього комплексу комунальних послуг, позбавляючи партнерів неефектних втрат робочого часу.

    Адміністрування об'єктів
    WinRENT оптимізує витрати клієнтів на управління об'єктами нерухомості та їх експлуатацію. Ми проконтролюємо, щоб поставки комунальних послуг для наших партнерів здійснювалися безперебійно, потурбуємося про їх своєчасну оплату і забезпечимо закриття документів за надані послуги. Ми не допустимо переплат та застосування штрафних санкцій.
    Легкість контролю над процесом, його керованість забезпечуються звітами WinRENT, що регулярно надаються замовнику про споживання і платежі.

    Утримання об'єктів
    WinRENT позбавить вас від зайвих платежів і спілкування з адміністративними структурами, взявши на себе організацію та супровід комплексу заходів щодо забезпечення пожежної безпеки та охорони праці, згідно з чинним законодавством.
    Досвідчені фахівці будуть стежити за змістом систем комунікацій в робочому стані, забезпечать своєчасне проведення необхідних регламентних робіт і постачання об'єктів всіма необхідними витратними матеріалами.
    Ми візьмемо на себе технічне обслуговування (ТО) і профілактику внутрішніх систем енергопостачання, опалення, кондиціонування, а також систем оповіщення та пожежогасіння, регулярно надаючи звіти про технічний стан об'єктів.
    Впровадження запропонованого нами комплексу заходів з оптимізації витрат на утримання об'єктів дозволить партнерам вивільнити кошти та інвестувати їх в основний бізнес.

    Забезпечення офісів витратними матеріалами
    Експерти WinRENT проаналізують потреби партнерів, підберуть і забезпечать оптимальний режим постачання канцтоварами, витратними матеріалами, побутовою хімією, питною водою та продуктами харчування. Наші технічні фахівці гарантують швидке і якісне обслуговування побутової та оргтехніки, що продовжить термін їх служби. У разі необхідності, ми організуємо закупівлю і заміну побутової техніки та предметів інтер'єру.

    Клінінг. Прибирання приміщень та прилеглої території
    Штат фахівців з клінінгу WinRENT створить комфорт і затишок в приміщеннях замовників. Щодня у зручний для партнерів час ми проведемо сухе і вологе прибирання офісів, сходових маршів і холів, ліфтів, протягом робочого дня підтримаємо в чистоті і порядку санвузли та місця загального користування.
    При необхідності, WinRENT проведе генеральні прибирання, забезпечить миття вікон, вітрин, фасадів, прибирання приміщень після ремонту, а також прибирання прилеглої території, вивіз сміття, стрижку і полив газонів, прибирання снігу.
    Контроль витрати засобів гігієни та витратних матеріалів, спеціальні ціни на їх закупівлю, дозволяють нам істотно економити кошти замовника без шкоди якості.

    Транспортні та вантажно-розвантажувальні роботи
    WinRENT надає можливість істотного скорочення транспортно-експедиційних витрат за рахунок використання нашого автопарку. Ми надамо будь-який клас машин в зручний час і в необхідних обсягах для розвезення співробітників в офіс / з офісу, доставки на переговори, для зустрічі гостей в аеропорту / на вокзалі з подальшим їх супроводом, для відряджень по Україні. Крім того, ви можете замовити транспорт для всіх видів будівельних робіт: перевезення будматеріалів і вивезення будівельного сміття. При необхідності, ми надамо працівників для проведення вантажно-розвантажувальних робіт.

    Ремонт приміщень, меблів, систем комунікацій
    Фахівці WinRENT візьмуть на себе організацію і проведення всього комплексу ремонтно-будівельних та оздоблювальних робіт, включаючи установку, ремонт і обслуговування систем кондиціонування, вентиляції та опалення, прокладку і обслуговування локальних IT- та електромереж, установку, переміщення, дрібний ремонт меблів, заміну та утилізацію ламп.

    Ресурси і можливості WinRENT

    • Представництва в усіх регіонах України, забезпечені власною матеріально-технічною базою для проведення різного виду робіт.
    • Виділена гаряча лінія для обслуговування клієнтів у цілодобовому режимі 365/7/24.
    • Команда досвідчених менеджерів з багатою експертизою в області управління та обслуговування комерційної нерухомості.
    • Сотні кваліфікованих фахівців робочих професій, протестованих власної кадрової службою.
    • Сотні технічних фахівців, що володіють експертизою проведення складних робіт.
    • Досвідчена кадрова служба і штат тренерів, які постійно аналізують роботу персоналу, і дбають про зростання їх компетенцій. Пильна увага приділяється не лише професійному рівню наших співробітників, але і їх моральним і психологічним якостям.
    • Використання сучасних методів організації управління, наявність системи контролю якості.


    Переваги співпраці з WinRENT

    Співпраця з WinRENT дозволить нашим партнерам:
    • Скоротити операційні витрати і покращити показники EBITDA.
    • Підвищити якість управління фінансами: прогнозованість, прозорість і повний контроль витрат за відсутності прихованих платежів дозволять здійснювати планування і бюджетування на тривалий період.
    • Провести витрати на утримання об'єктів до витрат на послуги зовнішніх підрядників, з вирахуванням їх з оподатковуваного прибутку .
    • Економити кошти на утриманні об'єктів за рахунок запобігання аварійних ситуацій, виключення «переробок» і продовження термінів експлуатації.
    • Отримати максимальну зручність в управлінні об'єктами: один контакт = один рахунок = один акт.
    • Зберегти ресурси за рахунок відсутності проблем з державними, контролюючими інстанціями та комунальними службами.
    • Скоротити часові та фінансові витрати на непрофільну діяльність, що дозволить зосередитися на основному бізнесі і підвищити його ефективність.
    • Збільшити рівень лояльності клієнтів і співробітників за рахунок підвищення їх задоволеності сервісами.
    • Оперативно вирішувати побутові і адміністративні питання - цілодобова гаряча лінія забезпечить постійний прийом і розподіл заявок.
    • Бути повністю впевненими в збереження конфіденційної інформації та майна.
    • Отримати гарантію фінансової відповідальності за якість виконуваних робіт.

    Ви можете завантажити інформацію про послуги WinRENT.

    Також пропонуємо ознайомитись з іншими напрямками компанії WinTRADE, профілями діяльності яких є аутсорсинг контакт-центру - WinCALL, сервісні та інсталяційні роботи - WinSTALL, та послуги IT аутсорсингу - WinIT.



Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була...
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була компанія WinTRADE
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими...
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими проектами
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup"...
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup" 15 турніру "Бізнес Ліга"
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський,...
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський, Аліна Компанець, Юлія, Костянтин Яковчук-Бесараб, Юлія Гуздуп, Дана, Дмитро Литвин, Андрій Даєн
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою...
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою газетою "Капітал" в рамках проекту «Особиста капіталізація»
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та...
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та Аліна Компанець
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин...
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин і Костянтин Яковчук-Бесараб.
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та...
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та Костянтин Яковчук-Бесараб
Головна навігація
Ми в мережі Інтернет
Наші клієнти
WinTRADE BPO

WinTRADE BPO – перша українська BPO компанія, що надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів. Ключовими напрямками є аутсорсинг кол-центру, сервісні та інсталяційні роботи, аутсорсинг адміністративно-господарських послуг, та аутсорсинг IT.
Веб-сайт компанії:

Контакти
Дніпровська Набережна, 17а, 3 поверх
Київ, 02081, UA,
Телефони:
+380 (50) 382-30-01,
+380 (67) 224-48-86,
Ел. пошта: win_info@wintrade.ua
© WinTRADE 2013
Всі матеріали даного сайту є об'єктами авторського права.
Забороняється використання інформації без попередньої згоди правовласника.