WinTRADE

Повний комплекс аутсорсингових послуг для різних сфер бізнесу. Організація бізнес-процесів і підвищення їх продуктивності. Допомога в розвитку бізнесу і оптимізації витрат.

WinCALL

Всі послуги дзвінкового центру. Аутсорсинг телефонних продажів і обслуговування клієнтських дзвінків для різних сфер бізнесу в будь-якій географічній точці

WinSTALL

Якісне та своєчасне виконання сервісних та інсталяційних робіт будь-якої складності і терміновості.

WinRENT

Повний цикл обслуговування і забезпечення офісних та виробничих приміщень, оптимізація витрат на адміністративно-господарську діяльність.

WinIT

Високоякісні та економічно обгрунтовані послуги IТ аутсорсингу, підвищення продуктивності IT процесів та оптимізація витрат на них.

передзвоніть мені

Введіть в поле "Номер телефону" свій контактний номер і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

×

Задати питання он-лайн

×

Надіслати повідомлення

×

Експерт WinTRADE виступить з доповіддю на конференції «Продажі в інтернет-магазинах»

Віктор Дементіївський, керівник відділу продажів WinCALL
Віктор Дементіївський, керівник відділу продажів WinCALL
31/07/2014
Віктор Дементіївський, керівник відділу продажів WinTRADE виступить з доповіддю «Секрети побудови ефективного кол-центру для Інтернет-магазинів» на практичній конференції «Продажі в Інтернет-магазинах».

Віктор розповість, як правильно організувати роботу кол-центру в Інтернет-магазині, як домогтися того, щоб він став ефективним інструментом продажів, поділиться досвідом, в якому випадку варто відкривати власний контакт-центр, а коли вигідніше передати цю функцію в аутсорсинг.

У презентації будуть детально розглянуті наступні важливі аспекти:
  • Функції, який повинен виконувати правильний кол-центр в Інтернет-магазинах.
  • Технологія підбору персоналу, правильна організація його навчання і подальшої підтримки.
  • Технологічні аспекти організації контакт-центру: від телефонних ліній до програмного забезпечення для управління продажами, робочі місця для операторів.
  • Технології управління якістю з метою досягнення максимальних результатів.
  • Методологія оцінки прибутковості кол-центру. Управління витратами.
Матеріали підготовлені на основі аналізу великого досвіду, напрацьованого компанією WinTRADE в процесі надання аутсорсингових послуг партнерам компанії.
«Наша компанія є одним з найсильніших експертів в області надання послуг контакт-центру. Адже до нас звертаються не тільки з простими проектами, але і комплексними, складними, які не під силу іншим операторам ринку. Так як наша компанія надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів за напрямками: аутсорсинг кол-центру та ІТ, інсталяційні та сервісні роботи, об'єкт-менеджмент, ми маємо можливість запропонувати клієнтам комплексні рішення, скомбіновані з різних сервісів. Наша команда готова ділитися своєю експертизою, адже чим більше компаній будуть грамотно використовувати бізнес-технології, в тому числі і технологію організації кол-центрів, тим краще для ринку в цілому, ми в цьому впевнені», — говорить Віктор Дементіївський.

Конференція, організована Shkola.co і Business People, відбудеться 9 серпня.
WinTRADE ВРО запрошує взяти в ній участь.
Докладніше — на сайті конференції.


Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була...
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була компанія WinTRADE
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський,...
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський, Аліна Компанець, Юлія, Костянтин Яковчук-Бесараб, Юлія Гуздуп, Дана, Дмитро Литвин, Андрій Даєн
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими...
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими проектами
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та...
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та Аліна Компанець
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин...
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин і Костянтин Яковчук-Бесараб.
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup"...
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup" 15 турніру "Бізнес Ліга"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та...
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та Костянтин Яковчук-Бесараб
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою...
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою газетою "Капітал" в рамках проекту «Особиста капіталізація»
Головна навігація
Ми в мережі Інтернет
Наші клієнти
WinTRADE BPO

WinTRADE BPO – перша українська BPO компанія, що надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів. Ключовими напрямками є аутсорсинг кол-центру, сервісні та інсталяційні роботи, аутсорсинг адміністративно-господарських послуг, та аутсорсинг IT.
Веб-сайт компанії:

Контакти
Дніпровська Набережна, 17а, 3 поверх
Київ, 02081, UA,
Телефони:
+380 (50) 382-30-01,
+380 (67) 224-48-86,
Ел. пошта: win_info@wintrade.ua
© WinTRADE 2013
Всі матеріали даного сайту є об'єктами авторського права.
Забороняється використання інформації без попередньої згоди правовласника.