WinTRADE

Повний комплекс аутсорсингових послуг для різних сфер бізнесу. Організація бізнес-процесів і підвищення їх продуктивності. Допомога в розвитку бізнесу і оптимізації витрат.

WinCALL

Всі послуги дзвінкового центру. Аутсорсинг телефонних продажів і обслуговування клієнтських дзвінків для різних сфер бізнесу в будь-якій географічній точці

WinSTALL

Якісне та своєчасне виконання сервісних та інсталяційних робіт будь-якої складності і терміновості.

WinRENT

Повний цикл обслуговування і забезпечення офісних та виробничих приміщень, оптимізація витрат на адміністративно-господарську діяльність.

WinIT

Високоякісні та економічно обгрунтовані послуги IТ аутсорсингу, підвищення продуктивності IT процесів та оптимізація витрат на них.

передзвоніть мені

Введіть в поле "Номер телефону" свій контактний номер і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

×

Задати питання он-лайн

×

Надіслати повідомлення

×

Експерт WinTRADE виступить з доповіддю на конференції «Продажі в інтернет-магазинах»

Віктор Дементіївський, керівник відділу продажів WinCALL
Віктор Дементіївський, керівник відділу продажів WinCALL
31/07/2014
Віктор Дементіївський, керівник відділу продажів WinTRADE виступить з доповіддю «Секрети побудови ефективного кол-центру для Інтернет-магазинів» на практичній конференції «Продажі в Інтернет-магазинах».

Віктор розповість, як правильно організувати роботу кол-центру в Інтернет-магазині, як домогтися того, щоб він став ефективним інструментом продажів, поділиться досвідом, в якому випадку варто відкривати власний контакт-центр, а коли вигідніше передати цю функцію в аутсорсинг.

У презентації будуть детально розглянуті наступні важливі аспекти:
  • Функції, який повинен виконувати правильний кол-центр в Інтернет-магазинах.
  • Технологія підбору персоналу, правильна організація його навчання і подальшої підтримки.
  • Технологічні аспекти організації контакт-центру: від телефонних ліній до програмного забезпечення для управління продажами, робочі місця для операторів.
  • Технології управління якістю з метою досягнення максимальних результатів.
  • Методологія оцінки прибутковості кол-центру. Управління витратами.
Матеріали підготовлені на основі аналізу великого досвіду, напрацьованого компанією WinTRADE в процесі надання аутсорсингових послуг партнерам компанії.
«Наша компанія є одним з найсильніших експертів в області надання послуг контакт-центру. Адже до нас звертаються не тільки з простими проектами, але і комплексними, складними, які не під силу іншим операторам ринку. Так як наша компанія надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів за напрямками: аутсорсинг кол-центру та ІТ, інсталяційні та сервісні роботи, об'єкт-менеджмент, ми маємо можливість запропонувати клієнтам комплексні рішення, скомбіновані з різних сервісів. Наша команда готова ділитися своєю експертизою, адже чим більше компаній будуть грамотно використовувати бізнес-технології, в тому числі і технологію організації кол-центрів, тим краще для ринку в цілому, ми в цьому впевнені», — говорить Віктор Дементіївський.

Конференція, організована Shkola.co і Business People, відбудеться 9 серпня.
WinTRADE ВРО запрошує взяти в ній участь.
Докладніше — на сайті конференції.


Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими...
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими проектами
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та...
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та Костянтин Яковчук-Бесараб
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup"...
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup" 15 турніру "Бізнес Ліга"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин...
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин і Костянтин Яковчук-Бесараб.
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та...
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та Аліна Компанець
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була...
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була компанія WinTRADE
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський,...
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський, Аліна Компанець, Юлія, Костянтин Яковчук-Бесараб, Юлія Гуздуп, Дана, Дмитро Литвин, Андрій Даєн
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою...
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою газетою "Капітал" в рамках проекту «Особиста капіталізація»
Головна навігація
Ми в мережі Інтернет
Наші клієнти
WinTRADE BPO

WinTRADE BPO – перша українська BPO компанія, що надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів. Ключовими напрямками є аутсорсинг кол-центру, сервісні та інсталяційні роботи, аутсорсинг адміністративно-господарських послуг, та аутсорсинг IT.
Веб-сайт компанії:

Контакти
Дніпровська Набережна, 17а, 3 поверх
Київ, 02081, UA,
Телефони:
+380 (50) 382-30-01,
+380 (67) 224-48-86,
Ел. пошта: win_info@wintrade.ua
© WinTRADE 2013
Всі матеріали даного сайту є об'єктами авторського права.
Забороняється використання інформації без попередньої згоди правовласника.