Віктор розповість, як правильно організувати роботу кол-центру в Інтернет-магазині, як домогтися того, щоб він став ефективним інструментом продажів, поділиться досвідом, в якому випадку варто відкривати власний контакт-центр, а коли вигідніше передати цю функцію в аутсорсинг.
У презентації будуть детально розглянуті наступні важливі аспекти:
- Функції, який повинен виконувати правильний кол-центр в Інтернет-магазинах.
- Технологія підбору персоналу, правильна організація його навчання і подальшої підтримки.
- Технологічні аспекти організації контакт-центру: від телефонних ліній до програмного забезпечення для управління продажами, робочі місця для операторів.
- Технології управління якістю з метою досягнення максимальних результатів.
- Методологія оцінки прибутковості кол-центру. Управління витратами.
«Наша компанія є одним з найсильніших експертів в області надання послуг контакт-центру. Адже до нас звертаються не тільки з простими проектами, але і комплексними, складними, які не під силу іншим операторам ринку. Так як наша компанія надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів за напрямками: аутсорсинг кол-центру та ІТ, інсталяційні та сервісні роботи, об'єкт-менеджмент, ми маємо можливість запропонувати клієнтам комплексні рішення, скомбіновані з різних сервісів. Наша команда готова ділитися своєю експертизою, адже чим більше компаній будуть грамотно використовувати бізнес-технології, в тому числі і технологію організації кол-центрів, тим краще для ринку в цілому, ми в цьому впевнені», — говорить Віктор Дементіївський.
Конференція, організована Shkola.co і Business People, відбудеться 9 серпня.
WinTRADE ВРО запрошує взяти в ній участь.
Докладніше — на сайті конференції.