WinTRADE

Повний комплекс аутсорсингових послуг для різних сфер бізнесу. Організація бізнес-процесів і підвищення їх продуктивності. Допомога в розвитку бізнесу і оптимізації витрат.

WinCALL

Всі послуги дзвінкового центру. Аутсорсинг телефонних продажів і обслуговування клієнтських дзвінків для різних сфер бізнесу в будь-якій географічній точці

WinSTALL

Якісне та своєчасне виконання сервісних та інсталяційних робіт будь-якої складності і терміновості.

WinRENT

Повний цикл обслуговування і забезпечення офісних та виробничих приміщень, оптимізація витрат на адміністративно-господарську діяльність.

WinIT

Високоякісні та економічно обгрунтовані послуги IТ аутсорсингу, підвищення продуктивності IT процесів та оптимізація витрат на них.

передзвоніть мені

Введіть в поле "Номер телефону" свій контактний номер і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

×

Задати питання он-лайн

×

Надіслати повідомлення

×

Аутсорсинговий кол-центр WinCALL відкриває новий майданчик

Аутсорсинговий кол-центр WinCALL відкриває новий майданчик
Аутсорсинговий кол-центр WinCALL відкриває новий майданчик
23/03/2015
Аутсорсинговий кол-центр WinCALL, що входить до складу першої в Україні ВРО-компанії WinTRADE, розширюється. Новий майданчик буде відкритий в Полтаві.

 «Незважаючи на кризу в країні, наш кол-центр продовжує нарощувати обсяг послуг, що надаються і залучати нових клієнтів. Лише рік тому ми відкрили майданчик у Білій Церкві, але зараз очевидно, що поточної кількості робочих місць замало, і нам потрібно розширюватися. Ми проаналізували, в якому регіоні України на даний час нам було б зручно мати додаткові робочі місця, і зробили вибір на користь Полтави. Сайти WinCALL, що відкриті раніше в кількох містах України, продовжать працювати для надання послуг чинним партнерам компанії. Майданчик в Полтаві візьме на себе частину роботи з ключовими клієнтами кол-центру, і в основному буде орієнтований на розвиток нових проектів», - ділиться директор WinTRADE Тетяна Барах.

«WinCALL - один із ключових напрямків діяльності WinTRADE BPO, і нам приємно, що кол-центр розвивається. WinCALL не тільки активно продає продукти своїх партнерів, і щорічно збільшує кількість продажів, зроблених на їхню користь, але і обслуговує велику кількість вхідних дзвінків, що надходять на гарячі лінії багатьох компаній. Кількість обслуговуваних нашим кол-центром дзвінків також зростає. Не є таємницею і той факт, що багато українських компаній в умовах кризи шукають варіанти скорочення операційних витрат. І в підсумку вони звертаються до використання послуг аутсорсингу, тому що це хороший спосіб економії. Очевидно, що попит на послуги нашого аутсорсингового кол-центру продовжує зростати, і вважаємо відкриття нового майданчика своєчасним рішенням», - говорить Тетяна Барах, директор WinTRADE BPO.

«Ми всі готуємося до відкриття нової філії. Окрім підготовки приміщення та робочих місць іде процес пошуку кваліфікованого персоналу. Ми запрошуємо на роботу полтавчан і будемо раді запропонувати їм не тільки цікаву роботу з гідною оплатою і зручним графіком, але і можливість навчання чи перекваліфікації в нашому тренінговому центрі», - говорить Юлія Кучеренко, керівник відділу з підбору персоналу WinCALL.

Майданчик в Полтаві розпочне роботу в березні, після проходження персоналом курсу навчання в тренінговому центрі компанії. Ви можете відправити резюме на вакансію «Консультант кол-центру. Полтава» на e-mail hr@wintrade.com.ua.


Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та...
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та Аліна Компанець
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою...
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою газетою "Капітал" в рамках проекту «Особиста капіталізація»
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була...
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була компанія WinTRADE
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин...
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин і Костянтин Яковчук-Бесараб.
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та...
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та Костянтин Яковчук-Бесараб
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський,...
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський, Аліна Компанець, Юлія, Костянтин Яковчук-Бесараб, Юлія Гуздуп, Дана, Дмитро Литвин, Андрій Даєн
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup"...
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup" 15 турніру "Бізнес Ліга"
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими...
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими проектами
Головна навігація
Ми в мережі Інтернет
Наші клієнти
WinTRADE BPO

WinTRADE BPO – перша українська BPO компанія, що надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів. Ключовими напрямками є аутсорсинг кол-центру, сервісні та інсталяційні роботи, аутсорсинг адміністративно-господарських послуг, та аутсорсинг IT.
Веб-сайт компанії:

Контакти
Дніпровська Набережна, 17а, 3 поверх
Київ, 02081, UA,
Телефони:
+380 (50) 382-30-01,
+380 (67) 224-48-86,
Ел. пошта: win_info@wintrade.ua
© WinTRADE 2013
Всі матеріали даного сайту є об'єктами авторського права.
Забороняється використання інформації без попередньої згоди правовласника.