Аутсорсинговий кол-центр WinCALL, що входить до складу першої в Україні ВРО-компанії WinTRADE, розширюється. Новий майданчик буде відкритий в Полтаві.
«Незважаючи на кризу в країні, наш кол-центр продовжує нарощувати обсяг послуг, що надаються і залучати нових клієнтів. Лише рік тому ми відкрили майданчик у Білій Церкві, але зараз очевидно, що поточної кількості робочих місць замало, і нам потрібно розширюватися. Ми проаналізували, в якому регіоні України на даний час нам було б зручно мати додаткові робочі місця, і зробили вибір на користь Полтави. Сайти WinCALL, що відкриті раніше в кількох містах України, продовжать працювати для надання послуг чинним партнерам компанії. Майданчик в Полтаві візьме на себе частину роботи з ключовими клієнтами кол-центру, і в основному буде орієнтований на розвиток нових проектів», - ділиться директор WinTRADE Тетяна Барах.
«WinCALL - один із ключових напрямків діяльності WinTRADE BPO, і нам приємно, що кол-центр розвивається. WinCALL не тільки активно продає продукти своїх партнерів, і щорічно збільшує кількість продажів, зроблених на їхню користь, але і обслуговує велику кількість вхідних дзвінків, що надходять на гарячі лінії багатьох компаній. Кількість обслуговуваних нашим кол-центром дзвінків також зростає. Не є таємницею і той факт, що багато українських компаній в умовах кризи шукають варіанти скорочення операційних витрат. І в підсумку вони звертаються до використання послуг аутсорсингу, тому що це хороший спосіб економії. Очевидно, що попит на послуги нашого аутсорсингового кол-центру продовжує зростати, і вважаємо відкриття нового майданчика своєчасним рішенням», - говорить Тетяна Барах, директор WinTRADE BPO.
«Ми всі готуємося до відкриття нової філії. Окрім підготовки приміщення та робочих місць іде процес пошуку кваліфікованого персоналу. Ми запрошуємо на роботу полтавчан і будемо раді запропонувати їм не тільки цікаву роботу з гідною оплатою і зручним графіком, але і можливість навчання чи перекваліфікації в нашому тренінговому центрі», - говорить Юлія Кучеренко, керівник відділу з підбору персоналу WinCALL.
Майданчик в Полтаві розпочне роботу в березні, після проходження персоналом курсу навчання в тренінговому центрі компанії. Ви можете відправити резюме на вакансію «Консультант кол-центру. Полтава» на e-mail hr@wintrade.com.ua.