WinTRADE

Повний комплекс аутсорсингових послуг для різних сфер бізнесу. Організація бізнес-процесів і підвищення їх продуктивності. Допомога в розвитку бізнесу і оптимізації витрат.

WinCALL

Всі послуги дзвінкового центру. Аутсорсинг телефонних продажів і обслуговування клієнтських дзвінків для різних сфер бізнесу в будь-якій географічній точці

WinSTALL

Якісне та своєчасне виконання сервісних та інсталяційних робіт будь-якої складності і терміновості.

WinRENT

Повний цикл обслуговування і забезпечення офісних та виробничих приміщень, оптимізація витрат на адміністративно-господарську діяльність.

WinIT

Високоякісні та економічно обгрунтовані послуги IТ аутсорсингу, підвищення продуктивності IT процесів та оптимізація витрат на них.

передзвоніть мені

Введіть в поле "Номер телефону" свій контактний номер і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

×

Задати питання он-лайн

×

Надіслати повідомлення

×

WinCALL

WinCALL - напрям WinTRADE ВРО, що надає повний комплекс послуг аутсорсингового кол-центру для українських і зарубіжних партнерів з різних сфер бізнесу.

WinCALL - ваш зовнішній відділ продажів і обслуговування клієнтів, орієнтований на результат. Ми допоможемо скоротити операційні витрати, покращивши показники діяльності вашої компанії, допоможемо збільшити продажі, забезпечимо інформаційно-консультаційну підтримку клієнтам.

WinCALL - це згуртована команда кваліфікованих фахівців з сфери продажів і обслуговування споживачів в сегментах B2B і B2C, яка ефективно працює над вирішенням бізнес-завдань партнерів у будь-якій точці світу.

WinCALL - ефективне рішення по посиленню конкурентоспроможності бізнесу без додаткових зусиль та інвестицій. Послуги, які ми пропонуємо, дозволять вам поліпшити показники EBITDA, знизити витратну частину, капіталізувати операційні витрати і забезпечити збереження цінних кадрів.

    Послуги




    Супровід клієнтів

    Досвідчені, спеціально підготовлені фахівці забезпечать весь комплекс інформаційно-консультаційного супроводу ваших клієнтів: проінформують, проконсультують, запропонують оптимальне рішення. WinCALL має прекрасну експертизу вирішення питань клієнтів «з одного дзвінка», що сприяє підвищенню лояльності до компанії.

    Інформаційна підтримка
    WinCALL надасть ефективну підтримку короткостроковим проектам, програмам, акціям, новим продуктам. Наші ресурси дозволяють оперативно організовувати виконання термінових проектів будь-якої складності на будь-яку кількість номерів і на будь-який термін.

    Технічна підтримка

    Кваліфіковані технічні фахівці та інженери WinCALL дистанційно по телефону проінструктують користувачів і вирішать їхні проблеми з одного дзвінка. У разі необхідності, ми зможемо надати послугу виїзду технічного фахівця до клієнта додому.

    Проведення досліджень
    Ресурси WinCALL дозволяють в найкоротші терміни організувати і провести складні розгалужені обдзвони - опитування, анкетування, вимірювання рівня лояльності клієнтів, ми також надаємо послугу «таємного покупця».

    Актуалізація даних
    Актуальна інформація - основа будь-якого успішного бізнесу. Оператори кол-центру WinCALL опрацюють інформацію, уточнять її і внесуть необхідні зміни. Актуалізована інформація передається замовникам в зазначені терміни або ж автоматично оновлюється в його базі даних. Послуга може надаватися як одноразово, так і на постійній основі.

    Прямі продажі
    В асортименті WinCALL - надання послуг телефонних продажів на вхідних, вихідних дзвінках, перехресні продажі, а також продажу методом door-to-door. Ми обробляємо теплі ліди, а також генеруємо нові ліди самостійно. Послуги прямих продажів дозволять вам скоротити витрати на рекламу і утримання штату sales-менеджерів. За вашим запитом ми можемо забезпечити постпродажний супровід клієнтів.

    Soft-collection
    WinCALL має необхідні ресурси для ефективного переконання ваших клієнтів- боржників у необхідності виконання ними своїх зобов'язань. Застосовуючи індивідуальний підхід і використовуючи виключно законні методи, ми допомагаємо нашим замовникам повертати борги.

    Аутстаффінг персоналу
    Послуга включає в себе підбір і найм персоналу, формування кадрового резерву під проект, своєчасну заміну співробітників при необхідності. Ми можемо також забезпечити оформлення ваших співробітників у штат WinCALL, гарантуючи при цьому виконання ними тих же функцій і збереження підпорядкувань. Робочі місця можуть розташовуватися як на ваших локаціях, так і на наших сайтах.

    Наші ресурси і можливості

    • Потужний контакт-центр на 280 робочих місць.
    • Понад 400 консультантів, які досконало володіють методиками обслуговування клієнтів і телемаркетингу.
    • Штат досвідчених тренерів, які постійно аналізують роботу персоналу і дбають про зростання їх професійних компетенцій.
    • Представництва в усіх регіонах України.

    Показники ефективності Контакт-центру WinCALL

    • Call Response Rate -95%
    • Service level 20 sec -80%
    • Customer satisfaction -90%
    • First Call Resolution -75%
    • Conversion Rate of passive sales -80%
    • Conversion Rate of active sales -2%
    • Result Calls -60%
    • Up-sales Conversion -20%
    • Reactivation -20%

    Переваги співпраці з WinCALL

    Співпраця з контакт-центром WinCALL дозволить вам без додаткових зусиль та інвестицій:

    • Скоротити операційні витрати і покращити показники EBITDA.
    • Ефективно управляти витратами на трудові ресурси, зберігаючи високу кваліфікацію персоналу.
    • Реалізовувати проекти будь-якої складності і масштабу в стислі терміни.
    • Скоротити часові та фінансові витрати на непрофільну діяльність, що дозволить зосередитися на основному бізнесі і підвищити його ефективність.
    • Забезпечити обслуговування будь-якої кількості звернень абонентів у режимі 24/7/365 при дотриманні ваших стандартів якості.
    • Збільшити кількість лояльних клієнтів, готових до подальшої співпраці, за рахунок підвищення їх задоволеності сервісом.
    • Управляти якістю товару / послуги шляхом отримання достовірної інформації про настрої і побажаннях клієнтів.
    • Щодня просувати ваш бренд, товари і послуги.
    • Збільшити продажі.

    Ви можете завантажити інформацію про послуги WinCALL

    Також пропонуємо ознайомитись з іншими напрямками компанії WinTRADE, профілями діяльності яких є адміністративно-господарська діяльність - WinRENT, сервісні та інсталяційні роботи - WinSTALL, та послуги IT аутсорсингу - WinIT.


Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський,...
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський, Аліна Компанець, Юлія, Костянтин Яковчук-Бесараб, Юлія Гуздуп, Дана, Дмитро Литвин, Андрій Даєн
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була...
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була компанія WinTRADE
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими...
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими проектами
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин...
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин і Костянтин Яковчук-Бесараб.
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup"...
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup" 15 турніру "Бізнес Ліга"
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою...
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою газетою "Капітал" в рамках проекту «Особиста капіталізація»
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та...
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та Аліна Компанець
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та...
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та Костянтин Яковчук-Бесараб
Головна навігація
Ми в мережі Інтернет
Наші клієнти
WinTRADE BPO

WinTRADE BPO – перша українська BPO компанія, що надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів. Ключовими напрямками є аутсорсинг кол-центру, сервісні та інсталяційні роботи, аутсорсинг адміністративно-господарських послуг, та аутсорсинг IT.
Веб-сайт компанії:

Контакти
Дніпровська Набережна, 17а, 3 поверх
Київ, 02081, UA,
Телефони:
+380 (50) 382-30-01,
+380 (67) 224-48-86,
Ел. пошта: win_info@wintrade.ua
© WinTRADE 2013
Всі матеріали даного сайту є об'єктами авторського права.
Забороняється використання інформації без попередньої згоди правовласника.