WinCALL
WinCALL - напрям WinTRADE ВРО, що надає повний комплекс послуг аутсорсингового кол-центру для українських і зарубіжних партнерів з різних сфер бізнесу.
WinCALL - ваш зовнішній відділ продажів і обслуговування клієнтів, орієнтований на результат. Ми допоможемо скоротити операційні витрати, покращивши показники діяльності вашої компанії, допоможемо збільшити продажі, забезпечимо інформаційно-консультаційну підтримку клієнтам.
WinCALL - це згуртована команда кваліфікованих фахівців з сфери продажів і обслуговування споживачів в сегментах B2B і B2C, яка ефективно працює над вирішенням бізнес-завдань партнерів у будь-якій точці світу.
WinCALL - ефективне рішення по посиленню конкурентоспроможності бізнесу без додаткових зусиль та інвестицій. Послуги, які ми пропонуємо, дозволять вам поліпшити показники EBITDA, знизити витратну частину, капіталізувати операційні витрати і забезпечити збереження цінних кадрів.
- Потужний контакт-центр на 280 робочих місць.
- Понад 400 консультантів, які досконало володіють методиками обслуговування клієнтів і телемаркетингу.
- Штат досвідчених тренерів, які постійно аналізують роботу персоналу і дбають про зростання їх професійних компетенцій.
- Представництва в усіх регіонах України.
- Call Response Rate -95%
- Service level 20 sec -80%
- Customer satisfaction -90%
- First Call Resolution -75%
- Conversion Rate of passive sales -80%
- Conversion Rate of active sales -2%
- Result Calls -60%
- Up-sales Conversion -20%
- Reactivation -20%
- Скоротити операційні витрати і покращити показники EBITDA.
- Ефективно управляти витратами на трудові ресурси, зберігаючи високу кваліфікацію персоналу.
- Реалізовувати проекти будь-якої складності і масштабу в стислі терміни.
- Скоротити часові та фінансові витрати на непрофільну діяльність, що дозволить зосередитися на основному бізнесі і підвищити його ефективність.
- Забезпечити обслуговування будь-якої кількості звернень абонентів у режимі 24/7/365 при дотриманні ваших стандартів якості.
- Збільшити кількість лояльних клієнтів, готових до подальшої співпраці, за рахунок підвищення їх задоволеності сервісом.
- Управляти якістю товару / послуги шляхом отримання достовірної інформації про настрої і побажаннях клієнтів.
- Щодня просувати ваш бренд, товари і послуги.
- Збільшити продажі.
Послуги
Супровід клієнтів
Досвідчені, спеціально підготовлені фахівці забезпечать весь комплекс інформаційно-консультаційного супроводу ваших клієнтів: проінформують, проконсультують, запропонують оптимальне рішення. WinCALL має прекрасну експертизу вирішення питань клієнтів «з одного дзвінка», що сприяє підвищенню лояльності до компанії.
Інформаційна підтримка
WinCALL надасть ефективну підтримку короткостроковим проектам, програмам, акціям, новим продуктам. Наші ресурси дозволяють оперативно організовувати виконання термінових проектів будь-якої складності на будь-яку кількість номерів і на будь-який термін.
Технічна підтримка
Кваліфіковані технічні фахівці та інженери WinCALL дистанційно по телефону проінструктують користувачів і вирішать їхні проблеми з одного дзвінка. У разі необхідності, ми зможемо надати послугу виїзду технічного фахівця до клієнта додому.
Проведення досліджень
Ресурси WinCALL дозволяють в найкоротші терміни організувати і провести складні розгалужені обдзвони - опитування, анкетування, вимірювання рівня лояльності клієнтів, ми також надаємо послугу «таємного покупця».
Актуалізація даних
Актуальна інформація - основа будь-якого успішного бізнесу. Оператори кол-центру WinCALL опрацюють інформацію, уточнять її і внесуть необхідні зміни. Актуалізована інформація передається замовникам в зазначені терміни або ж автоматично оновлюється в його базі даних. Послуга може надаватися як одноразово, так і на постійній основі.
Прямі продажі
В асортименті WinCALL - надання послуг телефонних продажів на вхідних, вихідних дзвінках, перехресні продажі, а також продажу методом door-to-door. Ми обробляємо теплі ліди, а також генеруємо нові ліди самостійно. Послуги прямих продажів дозволять вам скоротити витрати на рекламу і утримання штату sales-менеджерів. За вашим запитом ми можемо забезпечити постпродажний супровід клієнтів.
Soft-collection
WinCALL має необхідні ресурси для ефективного переконання ваших клієнтів- боржників у необхідності виконання ними своїх зобов'язань. Застосовуючи індивідуальний підхід і використовуючи виключно законні методи, ми допомагаємо нашим замовникам повертати борги.
Аутстаффінг персоналу
Послуга включає в себе підбір і найм персоналу, формування кадрового резерву під проект, своєчасну заміну співробітників при необхідності. Ми можемо також забезпечити оформлення ваших співробітників у штат WinCALL, гарантуючи при цьому виконання ними тих же функцій і збереження підпорядкувань. Робочі місця можуть розташовуватися як на ваших локаціях, так і на наших сайтах.
Наші ресурси і можливості
Показники ефективності Контакт-центру WinCALL
Переваги співпраці з WinCALL
Співпраця з контакт-центром WinCALL дозволить вам без додаткових зусиль та інвестицій:
Ви можете завантажити інформацію про послуги WinCALL
Також пропонуємо ознайомитись з іншими напрямками компанії WinTRADE, профілями діяльності яких є адміністративно-господарська діяльність - WinRENT, сервісні та інсталяційні роботи - WinSTALL, та послуги IT аутсорсингу - WinIT.
01/07/2019
01/06/2019
25/12/2017