Як показало загальне дослідження ринку контакт-центрів (КЦ) України, здійснене Українською асоціацією директ маркетингу (УАДМ) спільно з Всеукраїнською асоціацією контактних центрів (ВАКЦ) та журналом «Мережі і Бізнес», в галузі триває інтенсивний ріст.
Протягом минулого року в країні було побудовано понад 375 нових контакт-центрів, а їх загальна кількість наблизилася до тисячної відмітки. Кількість встановлених робочих місць минулого року збільшилося на 45% (на 13,000 одиниць) за рахунок розширення існуючих контакт-центрів і введення в дію нових. На даний момент в галузі діє близько 30 000 робочих місць, в ній зайнято 43,000 персоналу, що на 80% більше, ніж у 2011 році.
У той же час експерти відзначають процес закриття контакт-центрів, зумовлений як загальноекономічною ситуацією, так і передачею їх функцій в аутсорсинг спеціалізованим компаніям.
Намітилася тенденція росту і розвитку великих аутсорсингових контакт-центрів (АКЦ). Попитом все частіше користується мультисервісний напрямок, що дозволяє для реалізації проектів використовувати весь спектр послуг, які надаються кол-центрами.
На прохання WinTRADE уточнити інформацію щодо аутсорсингових кол-центрів, окремо від in-house, автори дослідження повідомили наступну інформацію: обсяг українського ринку (місцевих замовлень) мультисервісних АКЦ в грошовому еквіваленті протягом 2012 року виріс в 3 рази, експерти оцінили його приблизно в 35 млн у. о. Якщо ж говорити про загальний оборот аутсорсингових компаній, включно з обслуговуванням закордонних замовників, обсяг ринку склав 45 млн у.о.
Нагадуємо, підрозділ компанії WinTRADE - WinCALL, за підсумками даного дослідження, стрімко увірвався в ТОП-12 і зараз займає 7 позицію з часткою 6,9% загального обороту компаній-лідерів ринку.
Детальніше з результатами дослідження можна ознайомитися на сайті ВАКЦ та журналу "Сети и Бизнес"
Тенденції розвитку ринку кол-центрів в Україні
WinTRADE: вперше у дослідженні та одразу в ТОП-12
01/07/2013
01/07/2019
01/06/2019
25/12/2017