Компанія WinTRADE пропонує Вашій увазі нову цінову пропозицію - "Найефективніший кол-центр". Вона орієнтована на прийом і обробку вхідних телефонних дзвінків і підходить всім компаніям, які обслуговують клієнтські виклики, незалежно від сфери їхнього бізнесу.
Пакети Eco, Optima і Pro, які входять до складу пропозиції, розраховані на обслуговування потоків телефонних дзвінків різної інтенсивності. Кожен дзвінок буде прийнятий і обслужений операторами контакт-центру WinCALL, що пройшли спеціальну підготовку.
"Це вже друге пакетне рішення, яке ми пропонуємо ринку цього літа. Його поява більш, ніж логічна. У процесі просування нашої першої пропозиції "Агенти з продажу", орієнтованої на генерацію продажів і призначеної в першу чергу для Інтернет-магазинів, ми помітили непідробний інтерес компаній до зрозумілих і простих кол-центрових рішень, спрямованих на обслуговування клієнтів, - коментує керівник відділу продажів Віктор Дементьєвський.- При розробці нового продукту ми керувалися основними принципами: прозорість ціноутворення та найнижчі ціни на ринку".
Ви можете детальніше ознайомитись з пакетною пропозицією "Найефективніший кол-центр".
Компанія WinTRADE пропонує нове пакетне рішення "Найефективніший кол-центр"
Листівка "Найефективніший кол-центр"
02/07/2013
01/07/2019
01/06/2019
25/12/2017