WinTRADE BPO увійшла в ТОП-10 аутсорсингових контакт-центрів країни за підсумками діяльності у 2013 році, що підтверджують дані дослідження, оприлюднені Всеукраїнською Асоціацією Контактних Центрів України.
«Аутсорсинговий кол-центр WinCALL компанії WinTRADE вперше був присутній в дослідженні асоціації минулого року і відразу завоював місце в першій десятці. Цього року ми зміцнили вже досягнуті позиції. Ми не сумнівалися в результаті. Адже 2013 став для нас роком інтенсивного розвитку — ми залучили кілька нових великих клієнтів: таких, як Київстар, якому WinTRADE надає широкий комплекс послуг не тільки в області кол-центру, відкрили два нових майданчики, збільшили кількість операторів. Наші фінансові результати і активні дії на ринку не могли залишитися непоміченими», — говорить Тетяна Барах, директор WinTRADE
«Наша мета — поступове завоювання лідерських позицій у всіх сегментах, в яких наша компанія веде діяльність: ринках кол-центрів, управління та адміністрування нерухомістю, ринку інсталяційних послуг, ІТ-сервісів. А отримані нагороди, статуси, підтверджені дослідженнями — це закономірний результат копіткої праці, ставлення до персоналу і ефективних рішень, які ми розробляємо і реалізуємо для наших партнерів. Дуже приємно, що наша діяльність оцінюється по достоїнству профільними асоціаціями та експертами», — каже Тетяна Барах, директор компанії WinTRADE.
З підсумками дослідження можна ознайомитися на сайті Всеукраїнської Асоціацієї Контактних центрів України
Компанія WinTRADE BPO знову в ТОП-10 аутсорсингових контакт-центрів України!
Компанія WinTRADE BPO знову в ТОП-10 аутсорсингових контакт-центрів України!
30/07/2014
01/07/2019
01/06/2019
25/12/2017