У м. Сероцьк (Serock) неподалік від Варшави, Польща, відбувся Форум
call-центрів (Forum Call Center). У ньому взяли участь більше 40
представників ринку аутсорсингових та інхаус call-центрів із Польщі та
країн ЄС. WinTRADE на Форумі представляли Тетяна Барах та Костянтин
Яковчук-Бесараб.
Це вже друга зустріч представників галузі, і цього разу темами для спілкування та дискусії стануть загрози, виклики та можливості колцентровій та аутсорсинговій галузі, а також - використання нових інформаційних технологій для спілкування із клієнтами - відео-чатів, соціальних мереж, тощо.
Організатор Форуму, Мацей Бусь (Maciej Bus'), висловив сподівання, що результатом цьогорічної зустрічі стане ще один крок до кращого розуміння учасниками Форуму галузі в загальному та ситуації на ринку, трендів, викликів і можливостей. Детальніше про захід можна прочитати на офіційній сторінці.
Це вже друга зустріч представників галузі, і цього разу темами для спілкування та дискусії стануть загрози, виклики та можливості колцентровій та аутсорсинговій галузі, а також - використання нових інформаційних технологій для спілкування із клієнтами - відео-чатів, соціальних мереж, тощо.
Перевагою Форуму call-центрів став неформальний підхід до проведення заходу в плані організації обміну інформацією. Всі доповідачі, маючи практичний досвід, охоче ділилися ним з учасниками конференції, висвітлюючи як свої успіхи, так і невдачі.
Організатор Форуму, Мацей Бусь (Maciej Bus'), висловив сподівання, що результатом цьогорічної зустрічі стане ще один крок до кращого розуміння учасниками Форуму галузі в загальному та ситуації на ринку, трендів, викликів і можливостей. Детальніше про захід можна прочитати на офіційній сторінці.