Цієї п’ятниці, намагаючись дістатися додому, кияни відчули незручності,
які сталися в результаті негоди. Команда WinTRADE усвідомлювала
необхідність допомоги киянам, більшість з яких навіть не знали, куди
звертатися.
Саме час було організовувати соціальну гарячу лінію,
яка б координували діяльність сил рятівників та приймала сигнали від
потерпілих.
Представники WinTRADE дізналися про ініціативну групу
волонтерів Help KYIV (сайт http://helpkyiv.org) і їх діяльність, та вирішили
об’єднати наші зусилля. Гаряча лінія від коллцентру WinTRADE приймає
дзвінки громадян та передає групі волонтерів, які допомагають
постраждалим вибратися з заторів та снігового полону.
Цей
соціальний проект направлений на надання допомоги людям, що постраждали
від складних погодних умов. Ми впевнені, що подібні соціальні проекти
будуть приносити користь не лише тим людям, яким було надано допомогу, а
й посприяють позитивному іміджу нашого міста в цілому.
Відеосюжет про соціальний проект WinTRADE та Help KYIV ви можете переглянути на каналі WinTRADE на youtube.
WinTRADE BPO та helpkyiv.org допомагають вибратися з заторів
Дмитро Литвин дає інтерв'ю кореспонденту ICTV
26/03/2013
01/07/2019
01/06/2019
25/12/2017