Компанія WinTRADE оголосила про набір нових співробітників для кол-центру. З появою в портфелі контакт-центру WinCALL нових видів послуг - пакетних пропозицій - зросла кількість реалізованих проектів, виникла потреба в розширенні штату.
Для забезпечення більш швидкого і якісного обслуговування клієнтів компанія провела модернізацію інфраструктури контакт-центру, розширила його функціональність. Нові можливості і нові кадри допоможуть прискорити обробку викликів і, як результат, підвищити стандарти обслуговування клієнтів.
За словами директора компанії WinTRADE Тетяни Барах, динамічний розвиток кол-центру WinCALL - підсумок командної роботи професіоналів, що ідуть до єдиної мети. Розширення кол-центру дозволить компанії WinTRADE вийти на новий рівень розвитку: оперативно масштабувати проекти будь-якої складності, покращити показники якості обслуговування клієнтів.
Керівник відділу з підбору персоналу Юлія Кучеренко, коментує подію так: «Динамічний розвиток нашої компанії, нові проекти в різних сферах створюють необхідність розширення штату і, разом з тим, дають можливість запропонувати молодим фахівцям отримання знань і досвіду роботи. Ми раді, що можемо надати всім претендентам дійсно цікаву роботу, а для молоді стати стартом успішної кар'єри.»