WinTRADE

Повний комплекс аутсорсингових послуг для різних сфер бізнесу. Організація бізнес-процесів і підвищення їх продуктивності. Допомога в розвитку бізнесу і оптимізації витрат.

WinCALL

Всі послуги дзвінкового центру. Аутсорсинг телефонних продажів і обслуговування клієнтських дзвінків для різних сфер бізнесу в будь-якій географічній точці

WinSTALL

Якісне та своєчасне виконання сервісних та інсталяційних робіт будь-якої складності і терміновості.

WinRENT

Повний цикл обслуговування і забезпечення офісних та виробничих приміщень, оптимізація витрат на адміністративно-господарську діяльність.

WinIT

Високоякісні та економічно обгрунтовані послуги IТ аутсорсингу, підвищення продуктивності IT процесів та оптимізація витрат на них.

передзвоніть мені

Введіть в поле "Номер телефону" свій контактний номер і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

×

Задати питання он-лайн

×

Надіслати повідомлення

×

WinTRADE розпочинає освітню кампанію

Віктор Дементіївський, керівник відділу продажів WinTRADE
Віктор Дементіївський, керівник відділу продажів WinTRADE
01/08/2013
Зростання затребуваності послуг аутсорсингових кол-центрів в Україні викликає гостру необхідність в отриманні додаткової інформації про їх можливості та про принципи організації роботи в них. Як вибрати кращий кол-центр - питання, на яке зараз шукають відповіді багато компаній.

Аутсорсинговий кол-центр WinCALL (один з напрямів бізнесу першої в Україні ВРО-компанії WinTRADE) повідомляє про старт освітньої програми «Кол-центр - як це працює?». Дні відкритих дверей і презентації, що будуть проводитися співробітниками WinCALL в ході програми, допоможуть знайти відповіді на багато питань з організації діяльності кол-центру.
Перша зустріч в рамках даної програми відбулася з керівником інформаційної служби та групою операторів компанії Емвей Україна.

Віктор Дементіївський, керівник відділу продажів WinCALL, в ході зустрічі розповів про особливості роботи аутсорсингових кол-центрів, які обслуговують різноманітні проекти, від невеликих до масштабних, продемонстрував робочі місця операторів, поділився інформацією про те, що повинен вміти і знати оператор аутсорсингового кол-центру, а також розповів про різницю в підході до організації роботи між аутсорсинговими та in-house кол-центрами. Під час зустрічі багато уваги приділялася якості обслуговування клієнтів, контролю роботи операторів, умовами праці, а також обговорювалися показники ефективності роботи.

«Як аутсорсингова компанія, ми маємо перевірені практикою рішення для різних видів бізнесу і завдань будь-якої складності, тому ми можемо підказати партнерам найбільш ефективні для них стратегії, посприяти в запуску оперативних або ж масштабних проектів. У своїй роботі ми використовуємо унікальні інструменти, які дозволили WinCALL стати найбільш швидко зростаючим гравцем на ринку аутсорсингових кол-центрів. Наша команда готова ділитися напрацьованим досвідом і допомагати нашим партнерам розвивати бізнес», - коментує Віктор.

Подібні зустрічі та презентації WinTRADE планує проводити в подальшому на регулярній основі.


Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин...
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин і Костянтин Яковчук-Бесараб.
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою...
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою газетою "Капітал" в рамках проекту «Особиста капіталізація»
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup"...
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup" 15 турніру "Бізнес Ліга"
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була...
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була компанія WinTRADE
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими...
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими проектами
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та...
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та Костянтин Яковчук-Бесараб
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та...
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та Аліна Компанець
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський,...
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський, Аліна Компанець, Юлія, Костянтин Яковчук-Бесараб, Юлія Гуздуп, Дана, Дмитро Литвин, Андрій Даєн
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Головна навігація
Ми в мережі Інтернет
Наші клієнти
WinTRADE BPO

WinTRADE BPO – перша українська BPO компанія, що надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів. Ключовими напрямками є аутсорсинг кол-центру, сервісні та інсталяційні роботи, аутсорсинг адміністративно-господарських послуг, та аутсорсинг IT.
Веб-сайт компанії:

Контакти
Дніпровська Набережна, 17а, 3 поверх
Київ, 02081, UA,
Телефони:
+380 (50) 382-30-01,
+380 (67) 224-48-86,
Ел. пошта: win_info@wintrade.ua
© WinTRADE 2013
Всі матеріали даного сайту є об'єктами авторського права.
Забороняється використання інформації без попередньої згоди правовласника.