WinTRADE

Повний комплекс аутсорсингових послуг для різних сфер бізнесу. Організація бізнес-процесів і підвищення їх продуктивності. Допомога в розвитку бізнесу і оптимізації витрат.

WinCALL

Всі послуги дзвінкового центру. Аутсорсинг телефонних продажів і обслуговування клієнтських дзвінків для різних сфер бізнесу в будь-якій географічній точці

WinSTALL

Якісне та своєчасне виконання сервісних та інсталяційних робіт будь-якої складності і терміновості.

WinRENT

Повний цикл обслуговування і забезпечення офісних та виробничих приміщень, оптимізація витрат на адміністративно-господарську діяльність.

WinIT

Високоякісні та економічно обгрунтовані послуги IТ аутсорсингу, підвищення продуктивності IT процесів та оптимізація витрат на них.

передзвоніть мені

Введіть в поле "Номер телефону" свій контактний номер і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

×

Задати питання он-лайн

×

Надіслати повідомлення

×

Якість обслуговування клієнтів по телефону зростає

Порівняння результатів дослідження 2012-2013 рр.
Порівняння результатів дослідження 2012-2013 рр.
19/11/2013
Українська асоціація директ-маркетингу оприлюднила результати дослідження якості телефонного обслуговування контакт-центрів провідних компаній телекомунікаційної галузі України.

Порівняння результатів досліджень 2012-2013 рр. показало, що за минулий рік рівень телефонного сервісу в телекомунікаційній сфері суттєво виріс.
Якщо в 2012 році в середньому по галузі він склав 75%, то в 2013 році - вже 87%. Іншими словами, зростання рівня сервісу склало 12%.

Незмінним лідером за останні роки є компанія МТС. Приємно здивувала дослідників компанія Воля, продемонструвавши покращення результату на 27%. На 31% зріс рівень телефонного сервісу в компанії Life.

«Телекомунікаційні компанії все частіше використовують практику передачі надання сервісів і послуг по телефону на аутсорсинг зовнішнім кол-центрам. Якість послуг таких кол-центрів і їх професіоналізм, безперечно, впливають на якість обслуговування клієнтів телеком-операторів в цілому. Тому дуже важливо довіряти передачу своїх бізнес-процесів тільки професіоналам. Прикладом професійного аутсорсингового кол-центру, який контролюює та дотримується стандартів якості, може служити WinCALL (напрямок бізнесу WinTRADE BPO), який має великий досвід в обслуговуванні телеком-операторів», - коментує результати дослідження Аліна Компанець, комерційний директор WinTRADE BPO.

Дослідження проводилося методом «mystery calling».


Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський,...
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський, Аліна Компанець, Юлія, Костянтин Яковчук-Бесараб, Юлія Гуздуп, Дана, Дмитро Литвин, Андрій Даєн
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими...
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими проектами
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та...
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та Аліна Компанець
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була...
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була компанія WinTRADE
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою...
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою газетою "Капітал" в рамках проекту «Особиста капіталізація»
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та...
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та Костянтин Яковчук-Бесараб
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин...
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин і Костянтин Яковчук-Бесараб.
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup"...
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup" 15 турніру "Бізнес Ліга"
Головна навігація
Ми в мережі Інтернет
Наші клієнти
WinTRADE BPO

WinTRADE BPO – перша українська BPO компанія, що надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів. Ключовими напрямками є аутсорсинг кол-центру, сервісні та інсталяційні роботи, аутсорсинг адміністративно-господарських послуг, та аутсорсинг IT.
Веб-сайт компанії:

Контакти
Дніпровська Набережна, 17а, 3 поверх
Київ, 02081, UA,
Телефони:
+380 (50) 382-30-01,
+380 (67) 224-48-86,
Ел. пошта: win_info@wintrade.ua
© WinTRADE 2013
Всі матеріали даного сайту є об'єктами авторського права.
Забороняється використання інформації без попередньої згоди правовласника.