WinTRADE

Повний комплекс аутсорсингових послуг для різних сфер бізнесу. Організація бізнес-процесів і підвищення їх продуктивності. Допомога в розвитку бізнесу і оптимізації витрат.

WinCALL

Всі послуги дзвінкового центру. Аутсорсинг телефонних продажів і обслуговування клієнтських дзвінків для різних сфер бізнесу в будь-якій географічній точці

WinSTALL

Якісне та своєчасне виконання сервісних та інсталяційних робіт будь-якої складності і терміновості.

WinRENT

Повний цикл обслуговування і забезпечення офісних та виробничих приміщень, оптимізація витрат на адміністративно-господарську діяльність.

WinIT

Високоякісні та економічно обгрунтовані послуги IТ аутсорсингу, підвищення продуктивності IT процесів та оптимізація витрат на них.

передзвоніть мені

Введіть в поле "Номер телефону" свій контактний номер і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

×

Задати питання он-лайн

×

Надіслати повідомлення

×

Якість обслуговування клієнтів по телефону зростає

Порівняння результатів дослідження 2012-2013 рр.
Порівняння результатів дослідження 2012-2013 рр.
19/11/2013
Українська асоціація директ-маркетингу оприлюднила результати дослідження якості телефонного обслуговування контакт-центрів провідних компаній телекомунікаційної галузі України.

Порівняння результатів досліджень 2012-2013 рр. показало, що за минулий рік рівень телефонного сервісу в телекомунікаційній сфері суттєво виріс.
Якщо в 2012 році в середньому по галузі він склав 75%, то в 2013 році - вже 87%. Іншими словами, зростання рівня сервісу склало 12%.

Незмінним лідером за останні роки є компанія МТС. Приємно здивувала дослідників компанія Воля, продемонструвавши покращення результату на 27%. На 31% зріс рівень телефонного сервісу в компанії Life.

«Телекомунікаційні компанії все частіше використовують практику передачі надання сервісів і послуг по телефону на аутсорсинг зовнішнім кол-центрам. Якість послуг таких кол-центрів і їх професіоналізм, безперечно, впливають на якість обслуговування клієнтів телеком-операторів в цілому. Тому дуже важливо довіряти передачу своїх бізнес-процесів тільки професіоналам. Прикладом професійного аутсорсингового кол-центру, який контролюює та дотримується стандартів якості, може служити WinCALL (напрямок бізнесу WinTRADE BPO), який має великий досвід в обслуговуванні телеком-операторів», - коментує результати дослідження Аліна Компанець, комерційний директор WinTRADE BPO.

Дослідження проводилося методом «mystery calling».


Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та...
Представники WinTRADE на Outsourcing Forum 2013 Костянтин Яковчук-Бесараб та Аліна Компанець
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup"...
Капітан команди WinTRADE з міні-футболу Дмитро Литвин з кубком "Prestige Cup" 15 турніру "Бізнес Ліга"
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин...
Учасники Forum Call Center 2012 у Польщі. Представники WinTRADE - Дмитро Литвин і Костянтин Яковчук-Бесараб.
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Дмитро Литвин у Силіконовій долині
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою...
Учасники майстер-класу "Аутсорсинг: ефективний діалог", організованого діловою газетою "Капітал" в рамках проекту «Особиста капіталізація»
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими...
Частки лідерів ринку від загального обороту лідерів ринку за українськими проектами
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Команда WinTRADE з міні-футболу на змаганнях "Бізнес Ліга 2012-2013"
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та...
Представники WinTRADE на Forum Call Center 2013 у Польщі Тетяна Барах та Костянтин Яковчук-Бесараб
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський,...
Представники WinTRADE на iForum 2013: (зліва направо) Віктор Дементіївський, Аліна Компанець, Юлія, Костянтин Яковчук-Бесараб, Юлія Гуздуп, Дана, Дмитро Литвин, Андрій Даєн
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була...
Показ весільного вбрання на фестивалі “Лудинє-фест-2012”, спонсором якого була компанія WinTRADE
Головна навігація
Ми в мережі Інтернет
Наші клієнти
WinTRADE BPO

WinTRADE BPO – перша українська BPO компанія, що надає послуги аутсорсингу бізнес-процесів. Ключовими напрямками є аутсорсинг кол-центру, сервісні та інсталяційні роботи, аутсорсинг адміністративно-господарських послуг, та аутсорсинг IT.
Веб-сайт компанії:

Контакти
Дніпровська Набережна, 17а, 3 поверх
Київ, 02081, UA,
Телефони:
+380 (50) 382-30-01,
+380 (67) 224-48-86,
Ел. пошта: win_info@wintrade.ua
© WinTRADE 2013
Всі матеріали даного сайту є об'єктами авторського права.
Забороняється використання інформації без попередньої згоди правовласника.