Аутсорсинговий кол-центр WinCALL, що входить до складу першої в Україні ВРО-компанії WinTRADE, розширює експертизу в продажах.
Команда WinCALL підписала контракт на надання послуг контакт-центру з торговою компанією, яка займається продажами по каталогах. Згідно з домовленістю, WinTRADE забезпечує інформаційно-консультаційну підтримку клієнтам замовника, обслуговуючи вхідні дзвінки.
«Ми вже маємо досвід продажів за каталогом, тому що продавали товари таким способом і раніше. Але цей проект дає нам нову експертизу: він не тільки досить великий, але і з абсолютно новим для нас продуктом. Під цей проект ми підібрали і спеціально навчили персонал, щоб забезпечити ту високу якість обслуговування, до якої звикли наші клієнти.
Проект стартував на нашому переяславському майданчику, де були враховані і протестовані всі вимоги, висунуті замовником. Тепер він перейшов у фазу експлуатації та обслуговуватиметься на нашому новому майданчику в Білій Церкві» - коментує директор WinTRADE Тетяна Барах.
«Проект запускався в дуже стислі терміни, в період новорічних свят, проте ми змогли його розгорнути всього за 1 тиждень. Чим складніше завдання, тим нам цікавіше його вирішувати, і тим приємніше отримувати вдячні відгуки клієнтів», - говорить керівник відділу продажів WinCALL, Віктор Дементіївський.
Кол-центр ВРО-компанії WinTRADE розширює експертизу
WinTRADE-ВРО забезпечує інформаційно-консультаційну підтримку клієнтам замовника
27/01/2014
01/07/2019
01/06/2019
25/12/2017