9 серпня на практичній конференції «Продажі в інтернет-магазинах» своїм досвідом з управління кол-центрами з представниками онлайн-рітейлу поділилися експерти WinTRADE. Від аутсорсингового кол-центру WinCALL з доповіддю «Секрети побудови ефективного кол-центру» виступив Віктор Дементіївский.
«Я радий, що організатори івенту, наші партнери Business People, запросили WinTRADE взяти участь в цьому заході. Для нашої команди і для мене особисто вкрай важливо приносити користь, допомагаючи нашим партнерам у розвитку їхнього бізнесу. Мета WinTRADE як ВРО-компанії - надавати підтримку партнерам, підвищувати ефективність їх бізнес-процесів, нарощувати конкурентоспроможність їх продуктів і послуг. При цьому ми відкриті, ділимося напрацьованим досвідом, розповідаємо про наші стандарти.
Під час конференції та після неї ми отримали багато питань на тему правильної організації роботи кол-центрів, дали практичні рекомендації керуючим інтернет-магазинів.
Враховуючи гарячий інтерес до піднятої теми, наша команда прийняла рішення зробити невеликий подарунок для інтернет-магазинів - провести експертний аналіз реальної ефективності їх контакт-центрів», - каже Віктор.
Замовити розробку моделі ефективності ви можете, відправивши заявку експертам WinTRADE:
e-mail: info@wintrade.ua
skype: viktor.dementiivskyi
mob. +38 050 413 5715
tel. +38 044 224 5225
Для отримання моделі в подарунок в темі звернення вказуйте промо-код: Business.People
Пропозиція дійсна з 14 по 22 серпня (включно).
Ви можете ознайомитись з доповіддю Віктора Дементіївського «Секрети побудови ефективного кол-центру».
Гаряча пропозиція для інтернет-магазинів
Спеціальна пропозиція для інтренет-магазинів
14/08/2014
01/07/2019
01/06/2019
25/12/2017